Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Hyundai TUCSON (TL, TLE) 2.0 CRDi Hybrid 48V Napęd na wszystkie koła (2018.10-???) 185km » AC415956 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai Tucson (tl, Tle) 2.0 Crdi Hybrid 48v Napęd Na Wszystkie Koła (2018.10-???) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC415956 MAXGEAR

AC415956 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC415956

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałAluminium
Dolot - Ø [mm]8,60
Wylot - Ø [mm]11,70
Średnica [mm]60
Wysokość [mm]110
Jakość/KlasaEasy Fit
nr EAN5901619536704

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC415956 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI OPEL ASTRA G/ ZAFIRA
numery OEM:
OPEL      1618150
OPEL      90559848
OPEL      9117400
VAUXHALL      1618150
VAUXHALL      9117400

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC415956 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC415956 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.