Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-01470 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-01470 RTS

91-01470 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-01470

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 74
Ciężar [kg] 0,46
nr EAN 8435130304735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-01470 RTS

KOŃCÓWKA DR RTS 91.01470 MERCEDES VITO

RTS to jeden z najbardziej znanych dostawców końcówek drążka 91-01470 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Producent RTS zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze 91-01470 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Producent RTS znany jest z wyjątkowo wysokiej jakości wykonania produkowanych w swoich zakładach części zamiennych. Zastosowanie dobrej jakości materiałów i zaawansowane technicznie maszyny produkcyjne, przynosi efekty w postaci dobrych jakościowo części.
Części zamienne produkowane przez RTS, w tym końcówka drążka 91-01470, są punktem odniesienia jeśli chodzi o jakość dla innych dostawców końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez RTS może być przykładem dla innych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka 91-01470 ma zastosowanie do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA A sedan (W177) od 2018.09 oraz wielu innych modeli aut.
Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, powinna pasować do samochodów marki MERCEDES-BENZ jednak w przypadku wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tego elementu samochodu. W sklepie z częściami e-autoparts.pl poza produktem końcówka drążka 91-01470 RTS możesz kupić wiele innych części producenta RTS. Cena na oferowane części w naszym sklepie należy do najlepszych na polskim i europejskim rynku.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6384600048

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-01470 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-01470 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.