Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 62 93 9785 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 62 93 9785 SWAG Autoteile GmbH

62 93 9785 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1000, 6PK1001, 6PK1002, 6PK1003, 6PK1004, 6PK1005, 6PK987, 6PK998, 6PK999

numer części:

62 93 9785

Długość [mm] 1000
Szerokość [mm] 21,36
Grubość [mm] 4,5
DIN / ISO 7867
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,1
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688581396

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 62 93 9785 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      04E 145 933 A
AUDI      04E 145 933 P
AUDI      4E 145 933 A
AUDI      4E 145 933 P
BMW      11 28 7 618 848
CITROËN      5750.PF
CITROËN      5750.XG
CITROËN      98 037 572 80
OPEL      35 58 002
OPEL      98 037 572 80
PEUGEOT      5750.QP
PEUGEOT      5750.XG
PEUGEOT      98 037 572 80
SEAT      04E 145 933 A
SEAT      04E 145 933 R
SEAT      4E 145 933 A
SEAT      4E 145 933 R
SKODA      04E 145 933 A
SKODA      04E 145 933 R
SKODA      4E 145 933 A
SKODA      4E 145 933 R
VAUXHALL      03558002
VAUXHALL      3558002
VAUXHALL      98 037 572 80
VOLKSWAGEN      04E 145 933 A
VOLKSWAGEN      04E 145 933 P
VOLKSWAGEN      4E 145 933 A
VOLKSWAGEN      4E 145 933 P
CHEVROLET      03558002
CHEVROLET      3558002
CHEVROLET      9803757280

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 62 93 9785 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.