| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Ilość na oś | 2 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| Szerokość [mm] | 34 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 108 149 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0501541A
7396830, 95VW5A638DA
7M0501541A
| FORD | 7 396 830 | |
| FORD | 95VW5A638DA | |
| SEAT | 7M0 501 541A | |
| VOLKSWAGEN | 7M0 501 541A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 108 149 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.