Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR705 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR705 TRW

JPR705 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR705
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR705
JPR705
trw JPR705 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
650.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR705

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Kształt adaptera trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937958559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR705 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E87), 3 (E90), 3 (E91) 2.0D 06.04-06.12

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR705 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR705 producenta TRW

BMW

32414029151, 32416768155, 4029151, 6768155

numery OEM:
BMW      32 41 4 029 151
BMW      32 41 6 768 155
BMW      4 029 151
BMW      6 768 155
zamienniki:
DSP1369
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRPA577
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR705 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.