Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6252.82J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6252.82J VERNET S.A.

TH6252.82J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6252.82J
61.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6252.82J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 54,0
Średnica 2 [mm] 22,0
Wysokość 1 [mm] 33,0
nr EAN 3531650007059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6252.82J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: ISUZU D-MAX I, KB, MIDI, TF, TROOPER I; OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT 2.0D-3.1D 08.87-06.12
numery OEM:
BEDFORD      94214962
BEDFORD      97089891
ISUZU      8942149620
ISUZU      8970628180
ISUZU      8970628181
ISUZU      8970898910
ISUZU      8973617700
OPEL      1338066
OPEL      1338074
OPEL      4294280
OPEL      6338036
VAUXHALL      94214962
VAUXHALL      97062818
VAUXHALL      97089891
VAUXHALL      97361770

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6252.82J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6252.82J VERNET S.A.:

2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.