Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat FIORINO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (225_) 1.3 JTD Multijet (2011.01-???) 95km » C9W028ABE abe
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (225_) 1.3 Jtd Multijet (2011.01-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W028ABE ABE

C9W028ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W028ABE
136.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C9W028ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN5900427248137
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W028ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I, VW CADDY I, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III CLASSIC, POLO IV, SAVEIRO I, VENTO 1.0-2.9 08.82-
numery OEM:
SEAT      1H1 698 019 A
VOLKSWAGEN      1H1 698 019 A

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W028ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.