Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI quattro (2005.06-2011.08) 163km » D1160 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.7 Tdi Quattro (2005.06-2011.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1160 SEINSA AUTOFREN

D1160 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1160
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1160
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1160

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]21
nr EAN8430320011332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1160 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: AUDI 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, COUPE B3, PORSCHE 924, VW GOLF I, JETTA I, PASSAT B2, POLO, SCIROCCO 0.9-2.8 05.72-
numery OEM:
VAG      171698181A
VAG      171698181H
VAG      171698181L
VAG      843698181A
zamienniki:
RK20211
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1160 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1160 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.