Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 142 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 BOSCH

K S00 000 142 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 142
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142
K S00 000 142
bosch K S00 000 142 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 bosch
828.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 142

dostawca:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 100
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025441872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN C5 II PEUGEOT 407 1.6D 05.04-12.10

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 producenta BOSCH

PEUGEOT

4007GX

numery OEM:
CITROËN      4007 GX
CITROËN      96 584 192 80
PEUGEOT      4007 GX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 142 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.