Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mazda CX-5 (KF) 2.0 (2017.05-???) 165km » K S00 000 163 bosch
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 (kf) 2.0 (2017.05-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 BOSCH

K S00 000 163 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 163
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163
K S00 000 163
bosch K S00 000 163 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 bosch
1,136.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 163

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]123
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm]50
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025442084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C6, A6 C6 2.7D/3.0D 05.04-08.11
numery OEM:
AUDI      4F0 145 156 H
AUDI      4F0 145 156 J
VOLKSWAGEN      4F0 145 156 A
VOLKSWAGEN      4F0 145 156 E
VOLKSWAGEN      4F0 145 156 H
VOLKSWAGEN      4F0 145 156 J

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 163 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.