Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Avia D-Line D 100.185 (2006-???) 185km » P 68 074 brembo
wybrany samochód: 
Avia D-line D 100.185 (2006-???) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. RENAULT CAPTUR II 20- TYŁ P 68 074 BREMBO

P 68 074 KLOCKI HAMULC. RENAULT CAPTUR II 20- TYŁ BREMBO
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numer części:

P 68 074

producent:

BREMBO

z dodatkami
z akustycznym czujnikiem zużycia
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Grubość [mm] 16
Szerokość [mm] 106
Wysokość [mm] 45
z podkładką wytłumiającą
Ilość wskaźników zużycia okładzin 2
System hamulcowy TRW
Numer WVA 22104
Numer WVA 26263
Numer WVA 26264

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. RENAULT CAPTUR II 20- TYŁ P 68 074 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. tył (z dodatkami, z podkładką wytłumiającą, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: RENAULT CAPTUR II, TALISMAN, ZOE, ZOE/HATCHBACK 1.0-Electric 06.12-
numery OEM:
RENAULT      440606659R
RENAULT      440607082R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. RENAULT CAPTUR II 20- TYŁ P 68 074 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. RENAULT CAPTUR II 20- TYŁ P 68 074 BREMBO:

Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2020-04-14
 5/5
przyzwoita cena produktu
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
Super
Slawek, Chotomow
2023-01-07
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2022-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poświętne
2022-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Arkadiusz, Bełchatów
2023-08-19
 5/5
Klocki rewelacja, super hamują i nic nie piszczą
Maciej, Warszawa
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, WARSZAWA
2025-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Nie ma się czego przyczepić, jak zawsze jakość u tego producenta na najwyższym poziomie
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.