
| Długość przewodu [mm] | 850 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 1140 |
| nr EAN | 5012759465899 |

| nr EAN | 5012759968994 |

| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053445 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053544 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| Ciężar [kg] | 0,074 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053643 |

| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053452 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053551 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| Ciężar [kg] | 0,074 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053650 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,3 |
| nr EAN | 8053379912148 |

| Opór [Ohm] | 1,1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| nr EAN | 8053379912377 |

| Długość przewodu [mm] | 950 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510076040 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510054857 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 895 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| dla numeru OE | 55189513 |
| nr EAN | 4054224014745 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,093 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| dla numeru OE | 71719393 |
| nr EAN | 4054224068564 |

| Sposób montażu | montowany wcześniej |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306309 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1350 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 950 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300306590 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| dla numeru artykułu | 550069 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 34,5 |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 5901779819501 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| dla numeru artykułu | 550064 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Wysokość [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 5901779819013 |

| Ciężar [kg] | 0,074 |
| dla numeru artykułu | 550074 |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Wysokość [mm] | 34,5 |
| Kolor | czarny |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 5901779819549 |

| Numer seryjny | K8803004 |
| nr EAN | 5901159270045 |

| Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063058290 |

| Wymiar gwintu | M16x1,50 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8001063452036 |

| nr EAN | 8001063970233 |

| Długość przewodu [mm] | 950 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581560 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,093 |
| nr EAN | 5901619570029 |

| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| nr EAN | 3531650011346 |

| Wysokość [mm] | 24 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 3531650039548 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025