Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » elektryka Audi Q3 (8UB, 8UG) » przyrządy Audi Q3 (8UB, 8UG) » czujniki, włącznik (nadajnik) Audi Q3 (8UB, 8UG)

czujniki, włącznik (nadajnik) do AUDI Q3 (8UB, 8UG)

wybierz typ samochodu AUDI Q3 (8UB, 8UG):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4251475107053
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024439009
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
nr EAN 4047025093439
Ilość czopów 3
nr EAN 5012759548691
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru szary
Długość śruby pod główką [mm] 20
Ciężar [kg] 0,015
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4027816293187
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,011
dla numeru OE 03F 919 501 B
nr EAN 4054224065716
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 20
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300290851
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300649970
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru szary
Długość śruby pod główką [mm] 20
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548266
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 3
Wysokość [mm] 106
nr EAN 5907558573718
nr EAN 5902659731722
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074279281
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru szary
Długość śruby pod główką [mm] 20
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4044688546616
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4054228752995
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423661747
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.