Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Cadillac » układ zapłonowy Cadillac DEVILLE » sterownik, czujniki Cadillac DEVILLE

sterownik, czujniki do CADILLAC DEVILLE

wybierz typ samochodu CADILLAC DEVILLE :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510080641
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 40A
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
Ilość biegunów 4
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 125
Masa [g] 24
Obciążenie indukcyjne [A] 15
Obciążenie pojemnościowe [A] 5
Prąd znamionowy [A] 40
Obciążenie omowe [A] 40
Wymagana ilość 1
Funkcja przekaźnika Zestaw komfortowy
Funkcja przekaźnika Asystent parkowania
Funkcja przekaźnika ABS
Funkcja przekaźnika Światła mijania
Funkcja przekaźnika Światło drogowe
Funkcja przekaźnika Szyba tylna ogrzewana
Funkcja przekaźnika ESP
Funkcja przekaźnika Podnośnik szyby
Funkcja przekaźnika Rozrusznik
Funkcja przekaźnika Klakson
Funkcja przekaźnika Klimatyzacja
Funkcja przekaźnika Włącznik świateł
Funkcja przekaźnika Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji
Funkcja przekaźnika Wentylator wewnętrzny
Funkcja przekaźnika Klema 15
Funkcja przekaźnika Światła do jazdy dziennej
Funkcja przekaźnika Hydraulika dachu składanego
Funkcja przekaźnika System zamka centralnego
Funkcja przekaźnika Pompa ABS
Funkcja przekaźnika regulacja lusterek wstecznych
Funkcja przekaźnika ogrzewane lusterko zewnętrzne
Funkcja przekaźnika Elektryczny dogrzewacz
Funkcja przekaźnika Oświetlenie przedziału pasażerskiego
Funkcja przekaźnika Klema 15R
Funkcja przekaźnika Klema 87
Funkcja przekaźnika Pompa paliwa
Funkcja przekaźnika Sonda lambda
Funkcja przekaźnika Wentylator, chłodnica silnika
Funkcja przekaźnika Reflektor przeciwmgłowy
Funkcja przekaźnika Wycieraczka szyby
Funkcja przekaźnika Ogrzewanie szyby w pozycji spoczynkowej wycieraczek
Funkcja przekaźnika Dach uchylny
Funkcja przekaźnika System powietrza wtórnego
Funkcja przekaźnika Ogrzewanie siedzenia
nr EAN 4082300688429
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sterownik, czujniki

Sterowniki i czujniki układu zapłonowego

Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.

Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.

Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.