
| Ø koła pasowego [mm] | 52,2 |
| Wysokość 1 [mm] | 26,0 |
| Ciężar [kg] | 0,7 |
| nr EAN | 8021787060515 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP200 DAYCO
| MERCEDES-BENZ | 6072000007 | |
| MERCEDES-BENZ | 607200000780 | |
| MERCEDES-BENZ | 6082001000 | |
| MERCEDES-BENZ | A6072000007 | |
| MERCEDES-BENZ | A607200000780 | |
| MERCEDES-BENZ | A6082001000 | |
| NISSAN | 2101000Q0M | |
| NISSAN | 2101000Q3L | |
| NISSAN | 2101000Q4D | |
| RENAULT | 2101000Q4G | |
| RENAULT | 210105481R | |
| RENAULT | 210106113R | |
| RENAULT | 210107477R | |
| RENAULT | 210107852R | |
| RENAULT | 7701478830 |
Zastosowanie Pompa wodna DP200 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP200 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.