Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco EUROFIRE II 150 E 28 tector (2006-2007) 275km » 5DA 358 102-151 hella
wybrany samochód: 
Iveco Eurofire Ii 150 E 28 Tector (2006-2007) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 102-151 HELLA

140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

5DA 358 102-151

producent:

HELLA

Sposób montażuprzykręcany
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaDwuiskrowa cewka zapłonowa
Liczba otworów do mocowania4
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 102-151 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, KANGOO 1.0ALK-1.2LPG 06.01-
numery OEM:
NISSAN      22448-00QAF
RENAULT      82 00 702 693
RENAULT      8200702693
DACIA      82 00 702 693

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 102-151 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 102-151 HELLA:

2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.