Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 358 168-261 hella

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-261 HELLA

5DA 358 168-261 Cewka zapłonowa HELLA
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-261

dostawca:

HELLA

Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
Sposób montażu zaciśnięty
nr EAN 4082300820089

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-261 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, CADILLAC FLEETWOOD, CHEVROLET ASTRO, BLAZER S10, C1500, C2500, CAPRICE, CORVETTE, EXPRESS 1500, EXPRESS 2500, EXPRESS 3500 1.4/4.3/5.7 10.91-

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-261 ma zastosowanie do modeli samochodów

BUICK

LESABRE, EXCELLE, CENTURY, LA CROSSE, RENDEZVOUZ, ENCLAVE, ENCORE

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

PONTIAC

AZTEK, G6, MONTANA, TORRENT, MATIZ G2, G4 coupe, G3

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 358 168-261 producenta HELLA

numery OEM:
ISUZU      8104894210
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-261 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-261 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.