Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (B901, B902) 214 (902.011, 902.012, 902.611, 902.612) (1995.02-2006.05) 143km » 8EH 188 706-821 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 2-t Platforma / Podwozie (b901, B902) 214 (902.011, 902.012, 902.611, 902.612) (1995.02-2006.05) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-821 HELLA

8EH 188 706-821 Świeca zapłonowa, Iridium Pro HELLA
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

8EH 188 706-821

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Moment dokręcenia [Nm]23
Odstęp elektrod0,8
Rozmiar klucza14mm
Długość gwintu [mm]26,5
Świeca zapłonowa1 elektroda masowa
Gwint zewn. [mm]12
nr EAN4082300795097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-821 HELLA

Świeca zapłonowa (cena za 1szt.) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80 1.2-3.0 09.13-
numery OEM:
BMW      0 041 666
BMW      12 12 0 040 551
BMW      12 12 0 041 666
MINI      0041666
MINI      12120040551
MINI      12120041666
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-821 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-821 HELLA:

Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aneta, Szczecin
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.