Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 015 637-151 hella

ALTERNATOR 12V PORSCHE VW 8EL 015 637-151 HELLA

8EL 015 637-151 ALTERNATOR 12V PORSCHE VW HELLA
hella 8EL 015 637-151
ALTERNATOR 12V PORSCHE VW 8EL 015 637-151
8EL 015 637-151
1,096.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 015 637-151

producent:

HELLA

z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 230
Koło pasowe o śr. [mm] 56
Nie wymagany zwrot starej części
Liczba rowków 6
Część nowa bez rękojmi
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR 12V PORSCHE VW 8EL 015 637-151 HELLA

Alternator (14V, 230A) pasuje do: PORSCHE CAYENNE, PANAMERA, VW TOUAREG 3.0D-4.2 01.10-

ALTERNATOR 12V PORSCHE VW 8EL 015 637-151 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE ALTERNATOR 12V PORSCHE VW 8EL 015 637-151 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

059903023L, 059903023LX

PORSCHE

059903023L, 059903023LX

numery OEM:
AUDI      059903023L
AUDI      059903023LX
PORSCHE      059903023L
PORSCHE      059903023LX
VOLKSWAGEN      059903023L
VOLKSWAGEN      059903023LX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR 12V PORSCHE VW 8EL 015 637-151 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów