Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford TRANSIT Autobus (E_ _) 2.5 TD (EBS, EBL, ECL, EDS, EDL, ESS, EUS) (1992.10-1994.07) 85km » 8TF 358 146-181 hella
wybrany samochód: 
Ford Transit Autobus (e_ _) 2.5 Td (ebs, Ebl, Ecl, Eds, Edl, Ess, Eus) (1992.10-1994.07) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 146-181 HELLA

8TF 358 146-181 Pompa paliwa HELLA
hella 8TF 358 146-181
Pompa paliwa 8TF 358 146-181
8TF 358 146-181
hella 8TF 358 146-181 Pompa paliwa
Pompa paliwa 8TF 358 146-181 hella
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 146-181

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ilość biegunów2
Średnica 1/Średnica 2 [mm]8/8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez materiałów dodatkowych
nr EAN4082300769845

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 146-181 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53), LAND ROVER FREELANDER I, RANGE ROVER III, OPEL OMEGA B, ROVER 75 2.0D-3.6D 04.94-08.12
numery OEM:
BMW      16 11 4 028 194
BMW      16 12 6 756 157
BMW      4 028 194
BMW      6 756 157
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 146-181 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.