Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 8TF 358 146-181 hella

Pompa paliwa 8TF 358 146-181 HELLA

8TF 358 146-181 Pompa paliwa HELLA
hella 8TF 358 146-181
Pompa paliwa 8TF 358 146-181
174.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

8TF 358 146-181

producent:

HELLA

Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 2
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 8/8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez materiałów dodatkowych
nr EAN 4082300769845

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 146-181 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53); LAND ROVER FREELANDER I, RANGE ROVER III; OPEL OMEGA B; ROVER 75 2.0D-3.6D 04.94-08.12
numery OEM:
BMW      16 11 4 028 194
BMW      16 12 6 756 157
BMW      4 028 194
BMW      6 756 157
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 146-181 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.