Liczba zębów 1 | 133 | |
Szerokość 1 [mm] | 26,00 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4005108599674 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0442 30 INA
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
7701479114, 8200071267, 8200087378, 8200248497, 8200251983, 8200542743, 8200709719
13028AW300, 13028AW301, 13070AW300, 2101000Q0N
1276067JG1, 1741067JG1, 1741067KG1
NISSAN | 13028-AW300 | |
NISSAN | 13028-AW301 | |
NISSAN | 13028AW300 | |
NISSAN | 13028AW301 | |
NISSAN | 13070-AW300 | |
NISSAN | 13070AW300 | |
NISSAN | 21010-00Q0N | |
NISSAN | 2101000Q0N | |
RENAULT | 77 01 479 114 | |
RENAULT | 7701479114 | |
RENAULT | 82 00 071 267 | |
RENAULT | 82 00 087 378 | |
RENAULT | 82 00 248 497 | |
RENAULT | 82 00 251 983 | |
RENAULT | 82 00 542 743 | |
RENAULT | 82 00 709 719 | |
RENAULT | 8200071267 | |
RENAULT | 8200087378 | |
RENAULT | 8200248497 | |
RENAULT | 8200251983 | |
RENAULT | 8200542743 | |
RENAULT | 8200709719 | |
SUZUKI | 12760-67JG1 | |
SUZUKI | 1276067JG1 | |
SUZUKI | 17410-67JG1 | |
SUZUKI | 17410-67KG1 | |
SUZUKI | 1741067JG1 | |
SUZUKI | 1741067KG1 | |
DACIA | 77 01 479 114 | |
DACIA | 7701479114 | |
DACIA | 82 00 071 267 | |
DACIA | 82 00 087 378 | |
DACIA | 82 00 248 497 | |
DACIA | 82 00 251 983 | |
DACIA | 82 00 542 743 | |
DACIA | 82 00 709 719 | |
DACIA | 8200071267 | |
DACIA | 8200087378 | |
DACIA | 8200248497 | |
DACIA | 8200251983 | |
DACIA | 8200542743 | |
DACIA | 8200709719 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0442 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0442 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.