Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość otworów gwintowanych | 3 |
nr EAN | 4014870333546 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0350 10 INA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
021121004, 021121004A, 021121004V, 021121004X
1001889, 1059843, 1213357, 95VW8591AA, 95VW8591AB, EPW2174
0002000301, A0002000301
021121004, 021121004A, 021121004V, 021121004X
AUDI | 021 121 004 | |
AUDI | 021 121 004 A | |
AUDI | 021 121 004 V | |
AUDI | 021 121 004 X | |
AUDI | 021121004 | |
AUDI | 021121004A | |
AUDI | 021121004V | |
AUDI | 021121004X | |
FORD | 1001889 | |
FORD | 1059843 | |
FORD | 1213357 | |
FORD | 95VW 8591 AA | |
FORD | 95VW 8591 AB | |
FORD | 95VW8591AA | |
FORD | 95VW8591AB | |
FORD | EPW2174 | |
MERCEDES-BENZ | 000 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | 0002000301 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | A0002000301 | |
SEAT | 021 121 004 | |
SEAT | 021 121 004 A | |
SEAT | 021 121 004 V | |
SEAT | 021 121 004 X | |
SEAT | 021121004 | |
SEAT | 021121004A | |
SEAT | 021121004V | |
SEAT | 021121004X | |
SKODA | 021 121 004 | |
SKODA | 021 121 004 A | |
SKODA | 021 121 004 V | |
SKODA | 021 121 004 X | |
SKODA | 021121004 | |
SKODA | 021121004A | |
SKODA | 021121004V | |
SKODA | 021121004X | |
VOLKSWAGEN | 021 121 004 | |
VOLKSWAGEN | 021 121 004 A | |
VOLKSWAGEN | 021 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 021 121 004 X | |
VOLKSWAGEN | 021121004 | |
VOLKSWAGEN | 021121004A | |
VOLKSWAGEN | 021121004V | |
VOLKSWAGEN | 021121004X |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0350 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0350 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.