Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2500 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2500 INA

FB 6PK2500 Pasek klinowy wielorowkowy INA
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2496, 6PK2497, 6PK2498, 6PK2499, 6PK2500, 6PK2501, 6PK2502, 6PK2503

numer części:

FB 6PK2500

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2500
nr EAN 4014870339425

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2500 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2500 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2500 producenta INA

LAND ROVER

AH326C301AA, LR012625, LR018312

JEEP

53010027, 53010279

KIA

252122F000, 252122F010, 252122G120

HYUNDAI

252122F000, 252122F010, 252122G120

AUDI

0125130707, 059903137AE

numery OEM:
AUDI      012 513 070 7
AUDI      0125130707
AUDI      059 903 137 AE
AUDI      059903137AE
JAGUAR      9H238620EA
SEAT      012 513 070 7
SEAT      0125130707
SEAT      059 903 137 AE
SEAT      059903137AE
SKODA      012 513 070 7
SKODA      0125130707
SKODA      059 903 137 AE
SKODA      059903137AE
VOLKSWAGEN      012 513 070 7
VOLKSWAGEN      0125130707
VOLKSWAGEN      059 903 137 AE
VOLKSWAGEN      059903137AE
HYUNDAI      25212-2F000
HYUNDAI      25212-2F010
HYUNDAI      25212-2G120
HYUNDAI      252122F000
HYUNDAI      252122F010
HYUNDAI      252122G120
KIA      25212-2F000
KIA      25212-2F010
KIA      25212-2G120
KIA      252122F000
KIA      252122F010
KIA      252122G120
JEEP      5 3010 027
JEEP      5 3010 279
JEEP      53010027
JEEP      53010279
LAND ROVER      AH326C301AA
LAND ROVER      LR012625
LAND ROVER      LR018312
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2500 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2500 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.