Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK923 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK923 INA

FB 6PK923 Pasek klinowy wielorowkowy INA
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK920, 6PK921, 6PK922, 6PK923, 6PK924, 6PK925, 6PK926

numer części:

FB 6PK923

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 923
nr EAN 4005108989963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK923 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK923 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK923 producenta INA

VOLKSWAGEN

028903137AD, 028903137AM, 06A145933F, 06A145933L

SEAT

028903137AD, 028903137AM, 06A145933F, 06A145933L

FORD

1039800, VX028903137AMVX, X028903137AMV

CITROËN

6453VA, 6453W0, 6453W1

FIAT

46412707, 71749441, 7730054

PEUGEOT

6453VA, 6453W0, 6453W1

KIA

2521203350, 2521204150

SKODA

028903137AD, 028903137AM, 06A145933F, 06A145933L

TOYOTA

9091602673

HYUNDAI

2521203350, 2521204150

numery OEM:
AUDI      028 903 137 AD
AUDI      028 903 137 AM
AUDI      028903137AD
AUDI      028903137AM
AUDI      06A 145 933 F
AUDI      06A 145 933 L
AUDI      06A145933F
AUDI      06A145933L
CITROËN      6453.VA
CITROËN      6453.W0
CITROËN      6453.W1
CITROËN      6453VA
CITROËN      6453W0
CITROËN      6453W1
FIAT      46412707
FIAT      71749441
FIAT      773 0054
FIAT      7730054
FORD      1039800
FORD      VX028903137AMVX
FORD      X028903137AMV
PEUGEOT      6453.VA
PEUGEOT      6453.W0
PEUGEOT      6453.W1
PEUGEOT      6453VA
PEUGEOT      6453W0
PEUGEOT      6453W1
SEAT      028 903 137 AD
SEAT      028 903 137 AM
SEAT      028903137AD
SEAT      028903137AM
SEAT      06A 145 933 F
SEAT      06A 145 933 L
SEAT      06A145933F
SEAT      06A145933L
SKODA      028 903 137 AD
SKODA      028 903 137 AM
SKODA      028903137AD
SKODA      028903137AM
SKODA      06A 145 933 F
SKODA      06A 145 933 L
SKODA      06A145933F
SKODA      06A145933L
TOYOTA      90916-02673
TOYOTA      9091602673
VOLKSWAGEN      028 903 137 AD
VOLKSWAGEN      028 903 137 AM
VOLKSWAGEN      028903137AD
VOLKSWAGEN      028903137AM
VOLKSWAGEN      06A 145 933 F
VOLKSWAGEN      06A 145 933 L
VOLKSWAGEN      06A145933F
VOLKSWAGEN      06A145933L
HYUNDAI      25212-03350
HYUNDAI      25212-04150
HYUNDAI      2521203350
HYUNDAI      2521204150
KIA      25212-03350
KIA      25212-04150
KIA      2521203350
KIA      2521204150
LEXUS      90916-02673
LEXUS      9091602673
zamienniki:
6PK0923
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK923 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK923 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.