Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Dacia LOGAN pick-up (US_) 1.5 dCi (US0K) (2008.03-???) 68km » 10F0A00-JPN jpn
wybrany samochód: 
Dacia Logan Pick-up (us_) 1.5 Dci (us0k) (2008.03-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju jeep 10F0A00-JPN JPN

10F0A00-JPN filtr oleju jeep JPN
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F0A00-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 10F0A00-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr oleju
  • Nazwa
    • FILTR OLEJU JEEP
  • Opis
    • GRAND CHEROKEE IV (WL) 3.0 CRD V6
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: HU7018Z
    • Numer dostawcy: 10F0A00-JPN
  • Parametry:
    • wkład filtra
    • Długość [mm] : 124
    • Średnica zewnętrzna [mm] : 66
    • Średnica zabudowy [mm] : 25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju jeep 10F0A00-JPN JPN

numery OEM:
CHRYSLER      68109834AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju jeep 10F0A00-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju jeep 10F0A00-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.