Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F3020-JPN jpn

filtr oleju mazda 10F3020-JPN JPN

10F3020-JPN filtr oleju mazda JPN
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F3020-JPN

dostawca:

JPN

  • Indeks: JPN 10F3020-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr oleju
  • Nazwa
    • FILTR OLEJU MAZDA
  • Opis
    • BT-50 2011->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: HU7002Z
    • Numer dostawcy: 10F3020-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju mazda 10F3020-JPN JPN

filtr oleju mazda 10F3020-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE filtr oleju mazda 10F3020-JPN producenta JPN

FORD

1720612, BB3Q6744BA

numery OEM:
FORD      1720 612
FORD      BB3Q-6744-BA
MAZDA      U2021-4302
MAZDA      U2Y0-14302
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju mazda 10F3020-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju mazda 10F3020-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.