Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F8002-JPN jpn

filtr oleju 10F8002-JPN JPN

10F8002-JPN filtr oleju JPN
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F8002-JPN

producent:

JPN

SUZUKI VITARA G16A/B 1.6I 16V, G16B 1.6I 16V 94->, SWIFT /H/ G10 1.0/1.0I 84->, G13BA 1.3/1.3I 94->, M15A DOHC 1.5I 16V 05->, SX4 M16A 1.6I 16V 06->, JIMNY 98->, BALENO G18A DOHC 1.8I 16V 95->, GRAND
Gwint wewnętrzny [mm] : 3/4 - 16UNF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F8002-JPN JPN

filtr oleju 10F8002-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE filtr oleju 10F8002-JPN producenta JPN

SUZUKI

1651061A00, 1651061A01, 1651061A20, 1651061A21

numery OEM:
SUZUKI      16510-61A00
SUZUKI      16510-61A01
SUZUKI      16510-61A20
SUZUKI      16510-61A21
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F8002-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F8002-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.