Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Iveco DAILY V Furgon 35S60E Electric (2011.09-2014.02) 82km » HX 158D1 knecht
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35s60e Electric (2011.09-2014.02) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 158D1 KNECHT

111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72515893

numer części:

HX 158D1

producent:

KNECHT

Status produktu: w przygotowaniu
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4057635176309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 158D1 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1693771195
MERCEDES-BENZ      1693771395
MERCEDES-BENZ      A1693713580
MERCEDES-BENZ      A1693771195
MERCEDES-BENZ      A1693771295
MERCEDES-BENZ      A1693771395
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 158D1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 158D1 KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.