Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 D (JA0J) (1997.03-1999.09) 64km » 1228 lpr
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 D (ja0j) (1997.03-1999.09) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1228 LPR

1228 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1228
Pompa hamulcowa 1228
1228
lpr 1228 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1228 lpr
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1228, P11099

numer części:

1228

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]20,64
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy2
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532021255

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1228 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: CITROEN AX, BX, ZX, ZX/HATCHBACK, FIAT TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II/HATCHBACK, 205 I, 205 II 1.0-Electric 02.83-
numery OEM:
CITROËN      91510533
CITROËN      91619534
CITROËN      9404601858
CITROËN      95659534
PEUGEOT      460185
PEUGEOT      4601A3
PEUGEOT      4601H4
PEUGEOT      4601H8
RENAULT      7700793
RENAULT      7700793558
RENAULT      7700878630
RENAULT      7701204605
RENAULT      7701204608
RENAULT      7701204915
RENAULT      7701349871
zamienniki:
39-0326
brak
KAGER
FHM586
brak
FERODO
H20986.0.5
brak
FTE automotive GmbH
03.2120-1886.3
brak
ATE
03.2120-1893.3
brak
ATE
03.2120-2151.3
brak
ATE
0 204 123 251
brak
BOSCH
PMF475
brak
TRW
4005148
brak
GIRLING
4005475
brak
GIRLING
4005503
brak
GIRLING
829904
brak
NK
0 204 123 105
brak
BOSCH
05-0060
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1228 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.