Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 1.6 JTDM (940FYB11, 940FYB1A, 940FYF11, 940FYF1A) (2015.02-2020.12) 120km » 1760 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 1.6 Jtdm (940fyb11, 940fyb1a, 940fyf11, 940fyf1a) (2015.02-2020.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1760 LPR

1760 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1760
Pompa hamulcowa 1760
1760
lpr 1760 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1760 lpr
Pompa hamulcowa 1760 lpr
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1760, P30470

numer części:

1760

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
System hamulcowyATE
nr EAN8032928103206

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1760 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      1111150
FORD      YM212140AA
SEAT      7M3611019
VOLKSWAGEN      7M3611019
zamienniki:
H25949.0.1
brak
FTE automotive GmbH
4008431
brak
GIRLING
M 24 121
brak
BREMBO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1760 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.