Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Rolls-royce GHOST I (RR4) V-Specification (2014.01-2014.06) 601km » 1874 lpr
wybrany samochód: 
Rolls-royce Ghost I (rr4) V-specification (2014.01-2014.06) 601km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1874 LPR

1874 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1874
Pompa hamulcowa 1874
1874
lpr 1874 Pompa hamulcowa
178.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1874, P02710

numer części:

1874

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532023983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1874 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B3 1.6-2.8 10.88-08.00
numery OEM:
AUDI      4A0611019A
AUDI      4A0611019D
AUDI      4A0611021A
AUDI      4A0611021AD
AUDI      4A0611021D

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1874 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1874 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.