Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi 3000 GT coupe (Z1_A) 3.0 (Z15A) (1990.09-1999.12) 226km » 4556 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi 3000 Gt Coupe (z1_a) 3.0 (z15a) (1990.09-1999.12) 226km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4556 LPR

4556 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4556
Cylinderek hamulcowy 4556
4556
lpr 4556 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4556 lpr
Cylinderek hamulcowy 4556 lpr
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4556, C10290

numer części:

4556

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm]12
nr EAN8032532014813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4556 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CORSA, SPARK, DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, KALOS, LANOS, NEXIA, NUBIRA, OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.0-2.6 09.81-
numery OEM:
OPEL      550153
VAUXHALL      90498300
CHEVROLET      93284550

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4556 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4556 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.