Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 TDI (2000.03-2001.09) 115km » 4583 lpr
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.9 Tdi (2000.03-2001.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4583 LPR

4583 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4583
Cylinderek hamulcowy 4583
4583
lpr 4583 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4583 lpr
Cylinderek hamulcowy 4583 lpr
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4583, C12134

numer części:

4583

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
Rozstaw śrub mocujących [mm]36
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 x 1
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532014998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4583 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN C-ELYSEE, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, ZX/HATCHBACK, PEUGEOT 206, 206+, 301, 306, 306/HATCHBACK, RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II 1.1-2.0 01.88-
numery OEM:
CITROËN      95668068
PEUGEOT      440298
RENAULT      7701035472
RENAULT      7701039393

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4583 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4583 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.