Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Suzuki SX4 (EY, GY) 1.6 LPG (2006.06-2012.12) 107km » 6065 lpr
wybrany samochód: 
Suzuki Sx4 (ey, Gy) 1.6 Lpg (2006.06-2012.12) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6065 LPR

6065 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6065
Pompa hamulcowa 6065
6065
lpr 6065 Pompa hamulcowa
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6065, P30601

numer części:

6065

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
otwór Ø [mm]23,81
MateriałAluminium
nr EAN8032928150385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6065 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: SMART FORTWO 0.8D/1.0 01.04-
numery OEM:
SMART      4512900119
SMART      4512900319
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6065 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.