Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 quattro (1988.11-1992.12) 136km » 6065 lpr
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.3 Quattro (1988.11-1992.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6065 LPR

6065 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6065
Pompa hamulcowa 6065
6065
lpr 6065 Pompa hamulcowa
248.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6065, P30601

numer części:

6065

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
otwór Ø [mm]23,81
MateriałAluminium
nr EAN8032928150385
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6065 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: SMART FORTWO 0.8D/1.0 01.04-
numery OEM:
SMART      4512900119
SMART      4512900319
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6065 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6065 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.