Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën C3 II (SC_) 1.2 THP 110 (2014.10-???) 110km » LRA00462 lucas electrical
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.2 Thp 110 (2014.10-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA00462 LUCAS ELECTRICAL

LRA00462 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00462
380.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00462

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:48
Zacisk:Plug
Długość 2 [mm]:34
Długość 1 [mm]:34
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:83
Grubość 1 [mm]:11

Status produktu: Normal
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:48
Zacisk:Plug
Długość 2 [mm]:34
Długość 1 [mm]:34
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:83
Grubość 1 [mm]:11

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00462 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00462 12V 55A FORD ESCORT, FIESTA 1.4 1.6, ORION, SCORPIO, SIERRA, TRANSIT
numery OEM:
FORD      84AB-10300-AA
FORD      V87VG-10300-AE
zamienniki:
8EL 725 882-001
brak
HELLA
8EL 726 546-001
brak
HELLA
0 120 489 252
brak
BOSCH
8EL 725 694-001
brak
HELLA
8EL 725 913-001
brak
HELLA
436693
brak
VALEO
0 120 489 250
brak
BOSCH
0 120 489 426
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA00462 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00462 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.