Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C4 (4A2) 2.8 quattro (1995.12-1997.10) 193km » LRA02849 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 Quattro (1995.12-1997.10) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02849 LUCAS ELECTRICAL

LRA02849 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02849
511.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02849

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Prąd ładowania alternatora [A]:85
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:63
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:G-S-L-F Plug 27
Długość 1 [mm]:48
Długość 2 [mm]:39
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:45

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02849 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      A5TG0091
MITSUBISHI      A5TG0091AE
MITSUBISHI      A5TG0091ZE
MITSUBISHI      MN155953
MITSUBISHI      1800A222
MITSUBISHI      A5TG0091BE
SMART      1351540102
SMART      1351540202
SMART      A1351540102
SMART      A1351540202
MITSUBISHI      A5TG1691ZE
MITSUBISHI      A005TG0091AE
MITSUBISHI      1800A070
MITSUBISHI      A005TG0091
MITSUBISHI      A005TG0091BE
MITSUBISHI      A005TG0091ZE
MITSUBISHI      A005TG1691ZE
MITSUBISHI      1800A248
zamienniki:
8EL 738 211-311
brak
HELLA
DRA0148
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator LRA02849 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02849 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów