Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) (1992.03-1998.12) 160km » 153071760508 magneti marelli
wybrany samochód: 
Honda Crx Iii (eh, Eg) 1.6 I Vti (eg2) (1992.03-1998.12) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 153071760508 MAGNETI MARELLI

153071760508 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703458820, 71760508, OX380D

numer części:

153071760508

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]95
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica 1 [mm]31,5
średnica zewnętrzna [mm]72
nr EAN8001063639512

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760508 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CHRYSLER      05175571AA
CHRYSLER      71775177
FIAT      K05175571AA
FIAT      K71775177
MERCEDES-BENZ      6421800009
MERCEDES-BENZ      642180000990
MERCEDES-BENZ      6421840025
MERCEDES-BENZ      A6421800009
MERCEDES-BENZ      A642180000990
MERCEDES-BENZ      A6421840025

Zastosowanie Filtr oleju 153071760508 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760508 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.