Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volvo S60 II (134) 2.5 T (2013.01-2016.01) 249km » 352317100540 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volvo S60 Ii (134) 2.5 T (2013.01-2016.01) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100540 MAGNETI MARELLI

352317100540 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100540
Termostat układu chłodzenia 352317100540

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0054

numer części:

352317100540

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Wysokość 1 [mm]54
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Wysokość [mm]34
Temperatura otwarcia [°c]85
nr EAN8001063890272

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100540 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (85°C) pasuje do: HYUNDAI ACCENT II, ACCENT III, ELANTRA III, GETZ, GRANDEUR, HIGHWAY, I30, MATRIX, SANTA FÉ I, SANTA FÉ II, SANTA FÉ II/SUV 1.1D-2.2D 03.01-03.13
numery OEM:
HYUNDAI      25500-27000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100540 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100540 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.