Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco EUROCARGO V 160E.22 MY24 (2024-???) 220km » 352317100760 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 160e.22 My24 (2024-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100760 MAGNETI MARELLI

352317100760 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100760
Termostat układu chłodzenia 352317100760
352317100760
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0076

numer części:

352317100760

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8001063874753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100760 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: NISSAN 280ZX,ZXT, BLUEBIRD, LAUREL, PATHFINDER I, PATROL III/1, PATROL III/2, PICK UP, SUNNY II, TERRANO I, URVAN, VANETTE 1.5-2.8 10.78-12.95
numery OEM:
MAZDA      RF01-99-152
MAZDA      RF01-99-152A
NISSAN      21200-2H605
NISSAN      21200-80W05
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100760 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100760 MAGNETI MARELLI:

2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.