Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, W 7056 mann-filter mann+hummel gmbh

Filtr oleju W 7056 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

W 7056 Filtr oleju MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
43.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (86 ocen)
numer części:

W 7056

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 75
Wymiar gwintu M 22 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,8
nr EAN 4011558094072
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju W 7056 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Filtr oleju CADILLAC ATS, CTS, ESCALADE; CHEVROLET CAMARO, CAPTIVA SPORT, CORVETTE, MALIBU, SPARK, TAHOE; GMC SIERRA, YUKON; OPEL ADAM, ASTRA K, CORSA E, INSIGNIA A 1.0-6.2 12.99-
numery OEM:
MG      12640445
OPEL      55496755
OPEL      55496756
OPEL      55499629
OPEL      650189
OPEL      650237
OPEL      95528296
VAUXHALL      12640445
VAUXHALL      12667194
VAUXHALL      12670058
CHEVROLET      12640445
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju W 7056 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju W 7056 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:

2020-12-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Polecam
2021-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
POLECAM. SUPER PRODUKT!!!
2020-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Kupiłem H 1029/1 n i jestem z niego zadowolony
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
ok
2021-01-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-06
 5/5
Filtr W 7052 kupiony i zapłacony elektronicznie, dostawa dzień po wysyłce
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-19
 5/5
filtr W717/2 dobrej jakości i znakomicie dopasowany. Wymiana to pestka
2020-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-16
 5/5
Ok
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-07
 5/5
Polecam
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-19
 5/5
OK

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.