Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0208 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0208 MAXGEAR

13-0208 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0208
Cewka zapłonowa 13-0208
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-9046

numer części:

13-0208

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 7
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5903364337278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0208 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA OPEL ASTRA J/INSIGNIA 1,4/1,4TURBO 09-

Cewka zapłonowa 13-0208 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

BUICK

LESABRE, EXCELLE, CENTURY, LA CROSSE, RENDEZVOUZ, ENCLAVE, ENCORE

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0208 producenta MAXGEAR

OPEL

1208092, 1208093, 1208096, 1208123

CHEVROLET

55573735, 55575499, 55577898, 55579072

BUICK

55573735, 55575499, 55577898, 55579072

numery OEM:
OPEL      1 208 092
OPEL      1 208 093
OPEL      1 208 096
OPEL      1 208 123
CHEVROLET      55 573 735
CHEVROLET      55 575 499
CHEVROLET      55 577 898
CHEVROLET      55 579 072
DAEWOO      55 573 735
DAEWOO      55 575 499
DAEWOO      55 577 898
DAEWOO      55 579 072
PONTIAC      55 573 735
PONTIAC      55 575 499
PONTIAC      55 577 898
PONTIAC      55 579 072
BUICK      55 573 735
BUICK      55 575 499
BUICK      55 577 898
BUICK      55 579 072
CADILLAC      55 573 735
CADILLAC      55 575 499
CADILLAC      55 577 898
CADILLAC      55 579 072
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0208 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.