Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CR-V IV (RM_) 2.0 AWD (RE5, RM2) (2012.10-???) 155km » 13-0223 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iv (rm_) 2.0 Awd (re5, Rm2) (2012.10-???) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA HONDA 1,8/2,0 CIVIC 05- /FR-V 07-/ACCORD 09-/CR-V 07- 13-0223 MAXGEAR

13-0223 CEWKA ZAPŁONOWA HONDA 1,8/2,0 CIVIC 05- /FR-V 07-/ACCORD 09-/CR-V 07- MAXGEAR
maxgear 13-0223
CEWKA ZAPŁONOWA HONDA 1,8/2,0 CIVIC 05- /FR-V 07-/ACCORD 09-/CR-V 07- 13-0223
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

13-0223

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA HONDA 1,8/2,0 CIVIC 05- /FR-V 07-/ACCORD 09-/CR-V 07- 13-0223 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA HONDA 1,8/2,0 CIVIC 05- /FR-V 07-/ACCORD 09-/CR-V 07-
numery OEM:
HONDA      30520-RNA-A01

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA HONDA 1,8/2,0 CIVIC 05- /FR-V 07-/ACCORD 09-/CR-V 07- 13-0223 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.