Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mg MGF (RD) 1.8 i 16V (1995.03-2002.03) 120km » 13-0232 maxgear
wybrany samochód: 
Mg Mgf (rd) 1.8 I 16v (1995.03-2002.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA OPEL VECTRA 2,2 03- 13-0232 MAXGEAR

13-0232 CEWKA ZAPŁONOWA OPEL VECTRA 2,2 03- MAXGEAR
maxgear 13-0232
CEWKA ZAPŁONOWA OPEL VECTRA 2,2 03- 13-0232

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

13-0232

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
WersjaStandard Replacement

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA OPEL VECTRA 2,2 03- 13-0232 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA OPEL VECTRA 2,2 03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71739702
ALFA ROMEO      71739715
OPEL      6235124
OPEL      9153250
OPEL      93172030
VAUXHALL      6235124
VAUXHALL      9153250
VAUXHALL      93172030

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA OPEL VECTRA 2,2 03- 13-0232 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.