Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130254 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- 130254 MAXGEAR

130254 CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- MAXGEAR
maxgear 130254
CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- 130254
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130254

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- 130254 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DB A KLASA W176 1,6 12-

CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- 130254 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- 130254 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

2709060500, A2709060500

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      270 906 05 00
MERCEDES-BENZ      A 270 906 05 00

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA DB A KLASA W176 1,6 12- 130254 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.