Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i AWD (1990.08-1995.09) 163km » 130261 maxgear
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Ii (es) 3.3 I Awd (1990.08-1995.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA HYUNDAI I10 1,2 08- 130261 MAXGEAR

130261 CEWKA ZAPŁONOWA HYUNDAI I10 1,2 08- MAXGEAR
maxgear 130261
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130261

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaDwuiskrowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA HYUNDAI I10 1,2 08- 130261 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA HYUNDAI I10 1,2 08-
numery OEM:
HYUNDAI      27301-03000
HYUNDAI      27301-03010
HYUNDAI      27301-03015
HYUNDAI      27301-03035
KIA      27301-03000
KIA      27301-03010
KIA      27301-03015
KIA      27301-03035
KIA      27301-03100
TESLA      CL942
zamienniki:
V52-70-0014
brak
VEMO
78-0H-H16
brak
ASHIKA
BAEA536
brak
CHAMPION

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA HYUNDAI I10 1,2 08- 130261 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.