Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130263 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- 130263 MAXGEAR

130263 CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- MAXGEAR
maxgear 130263
CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- 130263

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130263

producent:

MAXGEAR

Liczba zestyków3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- 130263 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FIAT SEDICI 1,6 06-

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- 130263 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- 130263 producenta MAXGEAR

FIAT

4709290, 71750222, 71768140, 71768298, 71768580, 93194165

OPEL

4701049, 4701614, 4709290, 4711572, 93194165, 95507901, 95514142, 95519159

numery OEM:
ALFA ROMEO      4709290
ALFA ROMEO      71750222
ALFA ROMEO      71768580
ALFA ROMEO      93194165
FIAT      4709290
FIAT      71750222
FIAT      71768140
FIAT      71768298
FIAT      71768580
FIAT      93194165
LANCIA      4709290
LANCIA      71750222
LANCIA      71768580
LANCIA      93194165
OPEL      4701049
OPEL      4701614
OPEL      4709290
OPEL      4711572
OPEL      93194165
OPEL      95507901
OPEL      95514142
OPEL      95519159
SUZUKI      3340051K10
SUZUKI      4701049
SUZUKI      4701614
SUZUKI      4711572
SUZUKI      95507901
VAUXHALL      4701049
VAUXHALL      4701614
VAUXHALL      4711572
VAUXHALL      93194165
VAUXHALL      95507901
VAUXHALL      95519159
MASERATI      4709290
MASERATI      71750222
MASERATI      71768580
MASERATI      93194165
TESLA      CL236

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 1,6 06- 130263 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.