Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Land Rover 88/109 MK I samochód terenowy zamknięty 2.0 4x4 (1956-1958) 53km » 130347 maxgear
wybrany samochód: 
Land Rover 88/109 Mk I Samochód Terenowy Zamknięty 2.0 4x4 (1956-1958) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA FORD MAVERICK 3,0 V6 24V 01- 130347 MAXGEAR

130347 CEWKA ZAPŁONOWA FORD MAVERICK 3,0 V6 24V 01- MAXGEAR
maxgear 130347
CEWKA ZAPŁONOWA FORD MAVERICK 3,0 V6 24V 01- 130347
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130347

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FORD MAVERICK 3,0 V6 24V 01- 130347 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FORD MAVERICK 3,0 V6 24V 01-
numery OEM:
MAZDA      AJ03-18-100
MAZDA      AJ03-18-100A
MAZDA      AJ09-18-100
MAZDA      AJ09-18-100A
MAZDA      AJ09-18-100B
MAZDA      AJC1-18-100
FORD USA      18LE-12A388-AB
FORD USA      1L8E-12A366-AB
FORD USA      1L8E-12A366-AC
FORD USA      1L8U-12A366-AA
FORD USA      1L8Z-12029-AA
FORD USA      1L8Z-12029-AB
FORD USA      4093748
FORD USA      4448245
FORD USA      4619092
FORD USA      5032660
FORD USA      5033452
FORD USA      9C040319
FORD USA      9L8E-12A366-AA

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FORD MAVERICK 3,0 V6 24V 01- 130347 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.