Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.2 TSI (2014.04-???) 110km » 19-3232 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.2 Tsi (2014.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-3232 MAXGEAR

19-3232 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-3232
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-3232

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm]243
Śr. wewn. bębna ham. [mm]202,6
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Średnica otworu centrującego [mm]55
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]57,1
Wymiar gwintu14.5
nr EAN5902659714701

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-3232 MAXGEAR

B╩BEN HAM. TOYOTA T. YARIS 05-
numery OEM:
DAIHATSU      42431-0D030
TOYOTA      42431-0D030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-3232 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-3232 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.