Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mazda 6 Kombi (GH) 2.0 MZR (GHEFW) (2007.12-2013.07) 147km » 26-1689 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.0 Mzr (ghefw) (2007.12-2013.07) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1689 MAXGEAR

26-1689 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0089

numer części:

26-1689

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Długość [mm]244
Szerokość [mm]126,0
Wysokość [mm]59
Ciężar [kg]0,255
nr EAN5903364358532

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1689 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MAZDA 3/6/CX-3/CX-30/CX-5/CX-9 KPL. Z USZCZELKĽ
numery OEM:
MAZDA      FZ01-21-500
MAZDA      FZ01-21-500 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1689 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1689 MAXGEAR:

2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.