Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 27-6107 maxgear

KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI 27-6107 MAXGEAR

27-6107 KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI MAXGEAR
maxgear 27-6107
712.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 80.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

27-6107

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI 27-6107 MAXGEAR

KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI

KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI 27-6107 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI 27-6107 producenta MAXGEAR

SEAT

5Q0254500FX

VOLKSWAGEN

5Q0254500FX, 5Q0254502X

AUDI

5Q0254500FX

SKODA

5Q0254500FX

numery OEM:
AUDI      5Q0254500FX
SEAT      5Q0254500FX
SKODA      5Q0254500FX
VOLKSWAGEN      5Q0254500FX
VOLKSWAGEN      5Q0254502X

Zastosowanie KATALIZATOR VW GOLF VII/ OCTAVIA/ LEON/ A3 1,4TSI 27-6107 MAXGEAR w samochodach:

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.